Sista dagen på 2014 är här. 31 december och nyårsafton kommer börja med några timmars jobb faktiskt. Efter lunchtid ska jag göra mig i ordning för att sen åka över till West side och möta upp de andra som jag ska fira nyårsafton med. Ska äta middag och föra hos Julia på west side, och vid tolvslaget ska vi ned på Times' square bland resten av alla miljoner människor, men ska bli riktigt roligt!! 

2014 för mig har nog varit bland det mest händelserika året jag varit med om. Flyttade till Manhattan, NY i våras och har fått rest runt i USA under året. Avslutade året med en underbar vecka hemma med familjen och vännerna över jul, och nyårsafton fick firas i New York! Kan faktiskt inte bli så mycket bättre än så! 

2015 håller jag tummarna för att det också ska bli ett grymt år. Tre månader i New York följt av en roadtrip i Kalifornien känns som en bra början på året. I slutet av april flyttar jag tillbaka till Sverige och nästa höst ska jag börja plugga på Stockholms Universitet. Det blir nog bra det där ;)

Ha en fantastisk nyårsafton hörni så hörs vi 2015! 



1 kommentarer

Anonym

02 Jan 2015 16:43

Vilken bra blogg! Ska resa till new york med min mamma kan du ge tips på roliga/bra ställen att äta, fika, åka till, bra outlet
Tack på förhand

Svar: Hej! Tack så mycket :) va kul att ni ska till New York! Jag hade en frågestund för två veckor sen ungefär där jag svarade på liknande frågor som du har, där jag gav alla mina bästa tips om vad man kan göra i New York! Kika på det inlägget och se om du får några idéer :) kram
Kajsa Hedman

Kommentera

Publiceras ej