Sitter just nu i en taxi påväg till skridskorinken nere i Central Park med äldsta pojken som är ledig från skolan idag. Blir sista gången jag åker skridskor där med så kan bli en rolig grej både för mig och honom!

Tänkte lite snabbt uppdatera om helgen. Har haft en bra helg i vanlig ordning med middag och bio med Linda i fredags på Upper West side, skridskor med pojkarna i lördags förmiddag sen skypade jag med Niclas hemma i Sverige några timmar på eftermiddagen innan jag åkte ned till Lower East side och gick hem till Ellen och hennes pojkvän där även Elin var och Ellens pojkväns roommate. Drack lite drinkar och lyssnade på musik innan vi gick ut och käkade på en japansk bbq restaurang!
 Söndagen blev det brunch med Linda och Frida på favoritstället på upper East och sen visade jag Linda svenska kyrkan efter det. Promenerade längst Manhattans gator på eftermiddagen och njöt av det fina vädret!













Bara tre dagar till flytt nu, ikväll ska jag börja packa ned i resväskorna! 

Kommentera

Publiceras ej