Då var ännu en grym helg förbi och den nästsista jobbveckan boendes hos värdfamiljen påbörjad. Har haft pappa och min faster på besök och vi har turistat massor, bodde även med dem på deras hotell under helgen så har känts som att jag själv har haft semester!
 Alltid lika tråkigt att säga hejdå sen efter några underbara dagar ihop, men idag kunde jag iaf säga att vi ses igen om fem veckor! Tiden kommer gå snabbt.

Lägger upp alla bilder från helgen i ett inlägg imorgon!

Ikväll gick jag ned till gymmet efter jobbet.. Nu gäller det att ligga i sista tre veckorna innan det blir beachen i Kalifornien! 

Nu däremot ska jag sova, hörs imorn!

2 kommentarer

Mallanbrallan

24 Mar 2015 11:20

Schysst röv

Mallanbrallan

24 Mar 2015 11:20

Schysst röv

Svar: Hahaha 😂
Kajsa Hedman

Kommentera

Publiceras ej