Vilken känsla att få komma hem till Sverige igen efter att ha bott i USA ett år. Jag har bara njutit av att få umgås med familjen och vännerna så därför har uppdateringen varit sådär.

Jag gjorde allt jag ville göra i USA, bodde på Manhattan, besökte 10 delstater och åkte på en roadtrip på västkusten som avslut. Kunde inte ha blivit ett bättre år! Men nu är jag redo för nya utmaningar och ska bli skönt att få ha mina fina nära mig igen. Kommer alltid sakna New York men innerst inne är jag en riktig svennebanan som älskar Sverige så det känns bra att va hemma igen. 

På måndag börjar jag jobba på en förskola på Kungsholmen fram till midsommar och i höst börjar ja plugga till lärare, så känns skönt att ha en liten plan för närmsta tiden här med ;) sen ska jag fortsätta med träningen nu inför Stockholm halvmarathon som jag ska springa i höst! Ska uppdatera er lite mer om hur allt känns att komma tillbaka till Sverige när jag har mer tid, nu njuter jag av att vara i min familjs och mina vänners närhet igen, äntligen.

Ha en trevlig helg hörni!


Kommentera

Publiceras ej