Ett helt år har gått sedan jag flyttade till New York. 14 april 2014 började ett av mitt livs bästa år, och idag den 13 april 2015 är jag ute i New Jersey där jag spenderade sista natten innan jag åker till Västkusten!
 Åkte taxi ned till Penn station igår från lägenheten och sa hejdå till mitt älskade New York. Såg central park sista gången på ett bra tag,
Fifth avenue, Times square och Empire state building på vägen ned, kändes overkligt att jag inte kommer få se allt det på ett tag..

Sista dagen spenderades i Central park innan jag tog ett jobbigt farväl av min värdfamilj, inte gråtit så mycket på ett bra tag.. Men vilket avslut på ett grymt år!!


Resväskorna är packade och snart bär det av till flygplatsen! Nu har jag ett två veckors äventyr på västkusten att se fram emot, jäklar va jag är taggad! Ska försöka uppdatera er så ofta som möjligt, tror instagram kommer uppdateras mest och där heter jag: Hedmans .

Vilket fantastiskt år det har varit och vilka jäkla minnen jag har skapat. Fått vänner för livet och skapat massor av minnen från flera olika delstater i USA, framförallt i New York.

Nästa stopp: LA!!! 


1 kommentarer

Daniella 🌙

13 Apr 2015 14:32

sån jäkla cool resa du har gjort!!

Kommentera

Publiceras ej