Då var det fredag igen och snart helg! Trots att jag jobbar ett par timmar imorgon så känns det ändå som helg. Har lämnat ifrån mig mitt sköna täcke som jag haft under hela året till dry cleaning så att det är riktigt tvättat tills nästa aupair kommer, och sen har jag fyllt massa kassar med skräp.. Gamla hudlotion, papper osv! Jag försöker få lite gjort varje dag så jag slipper stressa på onsdagkväll :)


Kom precis in från en springrunda i central park där jag sprang en mil. Körde lite styrka efter springpasset och nu är veckans fem träningspass klara. Stekte lite kyckling och gjorde mig en god och enkel sallad till det som lunch med ett glas med is-vatten. Så himla gott efter ett träningspass!


Hittade även en mystisk låda i mitt rum precis. Och minns att lillkillen sa att jag hade fått mail imorse, jag lekte med och sa ååh va spännande! Men trodde inte han menade bokstavligen haha, men då har sötnosen smygit sig in i mitt rum och lämnat ett brev i en låda:


Vilken liten goding, tänk vad lite som behövs för att man ska bli hur glad som helst! Han ska få en bamsekram nu när jag hämtar upp honom från skolan. 

Ikväll blir det middag och bio med Linda och sen får vi se vad resten av helgen bjuder på, lutar mot utgång imorn! Ha en bra helg!!

1 kommentarer

ɑ n n i k ɑ

28 Mar 2015 17:04

Mums!

Kommentera

Publiceras ej