Wow vilken resa det har varit, både att få bo i New York och på Manhattan i ett år, men också att få resa runt på västkusten i USA i två veckor som avslutning på ett fantastiskt år!!

Imorgon går flyget 17.15pm California-tid och på tisdag kl. 12.15 svensktid landar jag på Arlanda. 

Jag gjorde det!! Jäklar vilket år det har varit, mitt livs häftigaste resa och året avslutades helt klart på topp! Vilka grymma veckor vi har haft det på västkusten, och vi avslutar resan i härliga San Francisco! 

Åkt Cable car, shoppat lite, cyklat över Golden gate bridge, seglat, brunchat och bara njutit av de sista dagarna i USA! Helt kär  i den här staden med!




















Manhattan, Las Vegas och San Francisco är helt klart mina favoriter! Kommer sakna dem städerna, nångång ska jag åka dit igen! Manhattan är garanterad såklart!

Fick förresten världens gulligaste mail från mitt äldsta värdbarn idag. Han berättade att han saknade mig och vad som hänt de senaste veckorna, hur söt som helst<3 blir tomt utan dem. 

Nu är jag inställd på att flytta hem till Sverige igen och snart får jag träffa mina fina igen. Vi ses snart Sverige!!!

1 kommentarer

Anonym

27 Apr 2015 19:06

Välkommen hem!! ❤️👍 / rocka

Kommentera

Publiceras ej