Nu har jag äntligen handlat klart allt som behövs inför resan och slagit in alla presenter!! Vilken lättnad. Det tråkiga är att presentinslagningen förmodligen inte kommer vara lika fin nästa fredag när min värdfamilj ska få alla presenter, men det är väll tanken som räknas!


Mitt egna lilla projekt, visar bättre bild nästa vecka!!


Fyra timmar kvar tills tjejerna kommer hit. Ska sätta igång med maten nu och börja fixa mig, alltihop kan nog ta några timmar!! Mostrarna kommer hit en snabbis sen med så jag får säga hejdå till Emelie och Lillkusinen Enya igen. Hon har precis börjar säga Kajsa och det svider i hjärtat att hon förmodligen kommer glömma bort mig när jag är borta... Många jobbiga avsked ikväll iaf!


1 kommentarer

Josefine

13 Apr 2014 21:30

Åh va har du köpt för något?! :D
Jag funderar på vad jag ska köpa till mitt värdbarn, svårt!! :S

Svar: Två barnböcker till pojkarna, två böcker om svenska traditioner och bilder på Sthlm till värdföräldrarna, två kaffekoppar med sthlmsmotiv på och en servetthållare i sthlmsmotiv med till värdföräldrarna. Påskägg och massa godis till värdbarnen , lite svenska pengar och två kepsar med pojkarnas namn på!! Får se om de gillar presenterna på fredag. Lägger upp bilder på allt när jag gett presenterna! :)
Kajsa Hedman

Kommentera

Publiceras ej