Den här jobbveckan måste jag nog säga varit den värsta under hela året. Två sjuka barn, en matförgiftning i början av veckan och sen insjuknade båda två i magsjuka igår förmiddags, och jag får ääääran att ta hand om detta... Mindre kul SPECIELLT när pappa och min faster nu är i New York!! Håller alla tummar och tår att jag håller mig frisk...

Kvällarna har varit desto bättre dock! Onsdagskvällen spenderade ja hemma hos Linda med filmmys och thaimat. Frida som också är en svensk aupair kom över också och vi hade en supermysig onsdagkväll. 
 Igår så fort jag hade slutat jobba åkte jag över till West side igen och mötte upp Linda. Vi köpte biljetter till förhandsvisningen av Insurgent som egentligen har premiär idag!! Åt middag på 5 Napkins innan och sen gick vi på biografen med de sköna fotöljerna, och jäääklar vad bra filmen var!!!! Divergent och Insurgent filmerna är helt klart två av mina favorit filmer nu. 





Så fort jag slutat jobba idag ska jag gå upp till min pappa och min fasters hotell! Ska ta med mig alla grejer jag behöver med så kommer jag bo med dem i helgen. Ska bli så mysigt! <3 men ropar inte hej ännu, för är fortfarande instängd bland på magsjuka sjuklingar... Så jäkla typiskt.. 

Men ikväll ska vi äta buffé och dricka frozen margaritas uppe på The View restaurant, sen blir det turistande och Broadway show bland annat imorgon! Ska njuta som bara den av sista Sverige besöket <3

3 kommentarer

Anonym

20 Mar 2015 18:15

Ha så mysigt och njut❤️😄👍önskar jag var där också😄 kram mamma

Anonym

20 Mar 2015 18:15

Ha så mysigt och njut❤️😄👍önskar jag var där också😄 kram mamma

Anonym

21 Mar 2015 08:33

Låter härligt! Trist att snön kom tillbaks även i NYC! Men njut av besöket så ses vi snart :) /rocka

Kommentera

Publiceras ej