Wow vilken resa det har varit, både att få bo i New York och på Manhattan i ett år, men också att få resa runt på västkusten i USA i två veckor som avslutning på ett fantastiskt år!!

Imorgon går flyget 17.15pm California-tid och på tisdag kl. 12.15 svensktid landar jag på Arlanda.

Jag gjorde det!! Jäklar vilket år det har varit, mitt livs häftigaste resa och året avslutades helt klart på topp! Vilka grymma veckor vi har haft det på västkusten, och vi avslutar resan i härliga San Francisco!

Åkt Cable car, shoppat lite, cyklat över Golden gate bridge, seglat, brunchat och bara njutit av de sista dagarna i USA! Helt kär  i den här staden med!

Manhattan, Las Vegas och San Francisco är helt klart mina favoriter! Kommer sakna dem städerna, nångång ska jag åka dit igen! Manhattan är garanterad såklart!

Fick förresten världens gulligaste mail från mitt äldsta värdbarn idag. Han berättade att han saknade mig och vad som hänt de senaste veckorna, hur söt som helst<3 blir tomt utan dem.

Nu är jag inställd på att flytta hem till Sverige igen och snart får jag träffa mina fina igen. Vi ses snart Sverige!!!
Nu har jag äntligen tid att uppdatera om de senaste dagarna från roadtripen! Har inte haft nå bra wi-fi på ställena vi bott på så uppdateringen på bloggen har inte varit den bästa, men tänkte skriva lite kort om vad vi gjort de senaste dagarna och sen visa desto fler bilder! ;)

Jäklar vilken vecka vi har haft med LA först och nu roadtripen! Roadtripen började i LA, sen åkte vi och bodde på ett hotell som låg halvvägs till Gran canyon första natten. Dagen efter stannade vi till vid ett ställe som kändes som vilda västern med cowboys innan vi åkte vidare till Grand Canyon! Helt galet hur häftigt det var.

Söndagsnattens spenderades på ett motell som låg nära Grand canyon och på måndagsmorgonen åkte vi vidare och fortsatte till Las Vegas! Där fick vi två dagar och två nätter, och jag är helt kär i Vegas. Solade vid poolen med grym musik högt i högtalarna och partyglada människor runtomkring. Åkte limo med alla tjejer på måndagskvällen innan det blev utgång för oss över 21! Och måste nog säga att Vegas nattliv toppade Manhattans trots att jag bara var där två kvällar! Vilken häftig stad.

Idag åkte vi vidare till Death Valley som är jordens varmaste plats på sommaren! Vi hade tur att det var molnigt idag.

Imorn ska vi vidare till Yosemite national park och på fredag förmiddag/eftermiddag kommer vi fram till San Fransisco!! Vilken häftig resa det här är, shit vad jag njuter av livet just nu.

Fredag och vår sista heldag inne i Hollywood. Vi började dagen med hotellfrukost följt av någon timmes solning vid poolen! Därefter drog vi på oss träningskläderna och förberedde oss för att hika hela vägen upp till Hollywood skylten. Åt lunch på en restaruang nära hotellet och sen började vi att gå, och jäklars vad vi har gått idag!! I fyra hela timmar gick vi varav ca tre av dem timmarna var i uppförsbacke! Snacka om benträning haha. Men vilken upplevelse och vilken otrolig utsikt det var över hela LA! We did it.

Imorgon ställs klockan på 6am för att ta en taxi ut till Santa Monica där vi möter upp resten av gruppen som också ska köra en veckas roadtrip till tre olika delstater! Blir in guidad tur inne i Hollywood imorgon där vi bland annat får se Beverly Hills och på kvällen åker vi till första stoppet som blir ett hotell som ligger på vägen mot Grand Canyon och på söndag så är vi i Grand Canyon!! Ska bli riktigt häftigt att få se det, därefter åker vi vidare till Las Vegas, såå taggad!!!