Min lediga måndag börjades med sovmorgon fram till 11 tiden. Kändes som en bra början. Tog mig upp ur sängen för att kika på mobilen som låg på laddning på skrivbordet, men halvvaken som jag var tappade mobilen i golvet så att skärmen sprack.. Jag valde att gå och lägga mig igen och hoppades på att vakna upp till en lite bättre morgon haha...


Försök nummer två gick bättre. Köpte födelsedagspresenterna till lillkillen och skypade med Malin innan det blev middag på Alice's Tea cup med värdfamiljen som blev födelsedagsmiddagen för lillkillen som fyller år imorgon. Nu på kvällen tände jag ljus och kröp ned i sängen framför en film och såg nya avsnittet av The originals efter juluppehållet! Grymt. Hoppas på att även den här veckan flyger förbi. Frisk har jag blivit iaf så imorn lutar det mot ett träningspass på morgonen, nu däremot ska det sovas!





Kommentera

Publiceras ej