Har blivit helt besatt av ännu en serie, The originals! Satan va bra den är. Jag älskar ju Vampire Diaries med och The Originals är ju en "fortsättning" på den serien, såå bra! Innan jag ska se ännu ett avsnitt av The Originals tänkte jag uppdatera er lite.

Jobbade bara tre timmar imorse från 9-12. Därefter följde jag med min värdfamilj och min värdmammas mamma och brorsfru och barn till Bowlmor vid Times' Square och bowlade. Sedan åkte vi uppåt till Upper West side för att kika på när de blåser upp ballongerna inför Macys Thanksgiving parade imorgon! Vilka enorma ballonger, barnen vart hur exalterade som helst haha. Ska bli spännande att få se paraden imorgon! tog taxi hem därifrån, och jag bestämde mig för att bege mig ned på gymmet en timme innan middagen. Bjöds på thaimat ikväll och hade en supertrevlig kväll med värdfamiljen och min värdmammas släktingar!






Imorgon ställs klockan på 7.30 och då blir det upp och göra sig i ordning, sen ska jag och värdfamiljen + släktingarna över till west side till min värdmammas kompis som bor på central park west. Vi blir bjudna på brunch där och kan se paraden från hennes lägenhet och slipper därmed trängas med alla människor som kommer till Manhattan för att se paraden imorgon. Sedan kommer vi fira Thanksgiving här i lägenheten, ska bli riktigt roligt!

Det är förresten snart bara 3 veckor kvar tills jag åker hem en vecka över jul till Sverige!!! Heeelt galet, åh vad jag längtar!!



1 kommentarer

Liselott

27 Nov 2014 21:55

Vi längtar❤️😄👍

Kommentera

Publiceras ej