Semesterveckan i Sverige gick helt sjukt fort och nu är jag tillbaka i New York igen. Haft en så himla bra jul hemma i Sverige och hann med allt jag ville göra under veckan. Hann träffa alla mina fina vänner och familjen, fira jul, äta god svenskmat och bara njuta av att vara i Sverige. 
 Trots att jag var inställd på att åka tillbaka till New York hela tiden måste jag erkänna att det var riktigt jobbigt att lämna allt igen. Som tur är går fyra månader riktigt snabbt så snart är jag hemma igen om tiden ska gå i den här farten! 
 
Nu ska jag ge allt sista månaderna och bara njuta av det livet jag lever här på Manhattan!
 
Träffade min bästavän på kvällen när jag kom hem, som jag hade saknat henne!!<3
 
Små kusinerna hade blivit så himla stora! Sötnosarna<3 Vilken lycka att få träffa alla igen efter åtta månader!!

Maten har jag också saknat! Haha



Och min fina lillebror! <33




Julafton!











Julklappsspel!

Jag var hemma från NY, Dipti ifrån Sydney och Madde från Sundsvall. Blev em reunion efter ett års tid med mina fina!! <3

Kusinen och moster, och min vovvsing<3

Fick både snö och se en rätt cool effekt från solen på himlen med.

Juldagen!

Och så var veckan över...


Värdfamiljen var glada att se mig igen så kändes ändå bra när jag väl var tillbaka på Manhattan igen. Idag har båda pojkarna varit lediga från skolan så vi har varit ute och cyklat, bakat, ätit på deras favoritrestaurang och försökt få de där tio timmarna att gå snabbt. Imorn väntar en likadan jobbdag! Sen blir det mer ledighet, helt galet att 2014 är snart över!!! 

Träffade Julia lite snabbt nu efter jobbet och shoppade litegrann. Nu däremot ska jag mysa ned mig i sängen framför en film! Ingen jetlag heller, hur skönt som helst. Hörs snart igen! 
 

Kommentera

Publiceras ej