Myste ned mig i sängen efter jobbet ikväll och såg filmen Safe Haven. Sett den filmen en gång tidigare med, så sjukt bra!! Ni som inte sett den och gillar en spännande och samtidigt romantisk film borde definitivt se den.

På tisdagar står träning, tvätta barnens lakan, Playdate för minsta pojken, Skype med familjen och jobb på kvällen på schemat. Med så mycket att göra gick dagen sjukt snabbt! 
 När vädret tillåter så går jag ut i Central park och springer. Idag var det soligt men galet kallt, efter en kvart in på springrundan blev det ändå perfekt temperatur! Något jag garanterat kommer att sakna sen när mitt år är över är mina springrundor i central park.




Den här veckan är även lite speciell då vi behöver hålla lägenheten extra fin och städad då vi haft en mäklare över för att kika på lägenheten. Mina värdföräldrar drömmer om att få bo i hus någon gång och var nyfikna på vad lägenheten på Upper East var värd! Därmed passade jag på att ta lite bilder på mitt rum medan det är städat haha, som någon av er önskade under frågestunden. Här är rummet jag imorgon har bott i i nio månader!

Skrivbord/sminkbord, säng, fåtölj och Walk-in closet.




I fönstret har jag alla bilder på familj och vänner, samt lite saker som påminner om mina fina där hemma <3


Nio månader imorgon. Tre månader kvar tills resemånaden börjar. Ska passa på att njuta nu som bara den de sista månaderna av att bo i en utav världens häftigaste städer! 

Kommentera

Publiceras ej