Äntligen helg!! Direkt när jag slutade jobba idag så tog jag subwayn ned till Penn station och promenerade sen med min packning i kylan bort tre avenyer där bussen till Boston stod och väntade! Skönt att vara påväg. Jag älskar att resa och att jag egentligen inte har nån aning om var jag är påväg utan bara vet namnet på staden. Det är det som gör det så spännande med! My hämtar upp mig på busstationen ikväll, mer än så vet jag inte om vad som händer denna helg, kul att få besöka en ny delstat! Uppdatering om helgen får ni när jag är påväg tillbaka till New York på söndagkväll.

Nu är flygbiljetten bokad till LA iaf!

Ha en grym helg hörni!!


1 kommentarer

Keya

02 Feb 2015 02:04

Hej! Är sjukt sugen på att testa au pair grejen i nyc, kom in på din blogg på så sätt :) om du har lust o svara på lite frågor får du gärna mejla mig.. [email protected].

Ha de så bra

Kommentera

Publiceras ej