Spelar ingen roll om jag bestämmer mig för att gå och lägga mig tidigt, slutar ändå alltid med att jag ser på en film eller en Tv-serie och inser efteråt att jag vill uppdatera bloggen innan läggdags med.. Det här med att sova bort förkylningen har gått halvdant måste jag säga. Vila är inget som prioriteras eller funkar i min vardag härborta! Jag flänger runt överallt både på fritiden och när jag jobbar.. 
 Idag jobbade jag på morgonen, lämnade äldsta pojken på skolan och promenerade uppåt och hem till Julia. Där åt vi frukost och pratade ett par timmar och hade helt klart en bättre start på en torsdag.


Julia drog och tränade medan jag promenerade hemåt och FaceTimede med Madde nån timme. Vid lunchtid kom Julia över till mig med en varsin kaffe och jag gjorde lunch till oss båda och drog på en Harry Potter film i bakgrunden. Supermysig eftermiddag verkligen! Kommer jag helt klart sakna när Julia byter värdfamilj nästa vecka... Därefter väntade mer jobb. Och nu på kvällen myste jag ned mig framför Dear John för att avsluta torsdagskvällen! 




Fredag imorgon och jag håller tummarna för att jag ska hålla mig frisk i helgen! Planen är att först jobba imorn, sen möta upp Gabbi och eventuellt ett par andra för en middag och bio på kvällen. Lördagen kommer börja med barnkalas för lillkillen på något ställe i midtown som min värdfamilj hyrt vid ett tiden på lördag. Sedan får vi se vad resten av helgen har att bjuda på! Röd dag på måndag med och som det ser ut nu är jag ledig då med, riktigt nice med långhelg. Hoppas ni får en grym helg hörni!!



1 kommentarer

Sussi

17 Jan 2015 10:16

Hej. Vad heter den bion du rekommenderar ?

Svar: Hej! AMC 84th 6 och ligger på Broadway :)
Kajsa Hedman

Kommentera

Publiceras ej