Jag behöver ta tag i en del saker känner jag, framförallt bokningar av flyg och hotell inför resemånaden! Imorgon tänkte jag boka flyget till LA den 13 april iaf så att jag kan bocka av det. Sen ska jag och Othilia kika på lägenheter att hyra i LA eller på hotell och boka det också. Sen ska jag betala resten för roadtripen och även boka hotell i San fransisco för dagarna efter roadtripen. Vore rätt skönt att ha allting klart snart så man bara kan räkna ned dagarna!! Sen måste jag även börja jobba på avskedspresenten till värdfamiljen som kommer ta ett tag att pyssla med... Får bli att jag tar tag i allt nästa vecka! Men imorn ska jag iaf boka flygbiljetten till LA.

Något jag har bokat iaf är bussbiljetter till Boston i helgen! Så på fredag efter jobbet åker jag till Boston för att hälsa på en kompis! Ska bli så himla roligt. Aldrig varit i Boston heller så ska bli spännande att få se den staden med. 


Idag har det iaf varit jobb, FaceTime med Malin, gymmet och en hejdå-middag med Julia efter jobbet! 




1 kommentarer

Liselott

29 Jan 2015 07:23

Om 33 dagar kommer vi😄❤️

Kommentera

Publiceras ej