Idag fick jag mail från Cultural Care där de sa att det är dags att boka flygbiljetten hem till Sverige! Nio månader har jag bott i New York nästa vecka.. Helt galet nu börjar det verkligen närma sig slutet. Blev så verkligt när jag bokade flygbiljetten hem och kikar även på flyg och hotell i LA med inför resemånaden. April längtar jag galet mycket till av flera orsaker! Den andra april tar jag mitt pick och pack och får bo i en hyrd lägenhet själv som värdfamiljen ska hyra åt mig medan nya aupairen flyttar in med min värdfamilj! Tio dagar bor jag då i egen lägenhet och har överlappning med nästa aupair. Den 10 april jobbar jag min sista dag som aupair och den 13 april börjar min resemånad och jag börjar resan i LA!! Sen åker jag hem till Sverige i slutet av april från San Fransisco. Såå bra.





Tiden går ändå undan härborta trots att Januari är en seg månad. En vecka sen nyårsafton?? Känns som att det var igår..

Idag iaf började jag dagen med en halvtimmes jobb, gick sen till gymmet en och en halvtimme. Duschade och gjorde mig iordning efteråt för att bruncha med Julia och Carro på upper East. Sen blev det jobb till 7.30pm och därefter mötte jag upp Julia på Starbucks. Helt klart en bättre onsdag.





Kommentera

Publiceras ej