Gott nytt år hörni!!! Helt otroligt att 2014 är förbi och att det nu är 2015. Större delen av 2014 spenderade jag i New York och har verkligen haft ett fantastiskt år! Idag har jag 100 dagar kvar på Manhattan innan jag åker till västkusten i lite mer än två veckor för att avsluta mitt år som aupair. 

Nyårsafton började med några timmars jobb. Tog pojkarna till central park och åkte skridskor. Efter jobbet gjorde jag mig i ordning och åkte över till west side och mötte upp de andra! Handlade kvällens middag och gick hem till Julia för att börja kvällen. Åt middag och förade innan vi tog subwayn ned till Times' square där vi var på tolvslaget! Häftig upplevelse! Därefter åkte vi tillbaka till Julias lägenhet och fortsatte kvällen där! 

Nyårsdagen blev en riktig slappdag. Gled runt i myskläder hela gänget som sov kvar hos Julia, åt brunch, beställde hem thaimat och pizza och hade filmkväll resten av kvällen. Riktig mysdag! 

Idag har jag jobbat sen åtta imorse, slutar alldeles strax jobbet och sen ska jag till Julia ikväll igen för Tacoskväll med henne och hennes vänner. En riktig mysfredag! 















Nyårsdagen


Hoppas ni får en toppen helg!


Kommentera

Publiceras ej