Har verkligen varit svinkallt i New York de senaste dagarna. -12 grader var det idag men kändes som -30 i skuggan.. Så konstigt att förra söndagen så var det 15-16 plusgrader här och sen bara några dagar senare är det nere på -12! Helt omöjligt att förutse hur vädret ska vara här.

Blev därför gymmet idag istället för en springrunda i Central park. Funkar det med men föredrar att springa utomhus, så därför ska jag klä på mig som bara den imorn och gå ut och springa en timme imorgon eftersom det inte ska vara lika kallt imorn som idag.
 Äntligen fredag imorn och jag jobbar som vanligt. Efter jobbet åker jag hem till Julia som har lägenheten för sig själv imorn med, såå skönt! Älskar fredagsmys ju så blir perfekt. 
 På lördag ska jag träffa Eva och Gabbi, blir nog middag och nån bar på kvällen kan jag tänka mig! På söndag har jag aupairmöte vid lunchtid sen får vi se vad resten av dagen har att bjuda på. Ska vara bra väder i helgen iaf!


Den här utsikten har jag varje dag när jag går och hämtar lillkillen från skolan. Bor på gatan till vänster på bilden om man går ned mot Lexington Avenue, älskar verkligen Upper East side.




1 kommentarer

Amanda

09 Jan 2015 15:44

Hej! Jag är jätteintresserad av att få kontakt med dig via mail, så kan du maila mig på min mejladress hade det varit jättebra.

Vill fråga frågor om cultural care och au pair grejen! :)

Kommentera

Publiceras ej