Måndag igen och jobbveckan är igång. Varit snöblandat regn ute och massa slask på gatorna, så fick bli gymmet idag. Saknar att springa ute i Central park.. Håller tummarna på att det här vädret bara håller i ett par veckor till och att vi börjar närma oss våren sen..



Måndagar innebär simskola för pojkarna. Ligger några gator och två avenyer från oss så när jag hämtat upp pojkarna går vi dit. Måndagarna brukar därför bara flyga förbi. På måndagskvällarna vet jag även att ett nytt avsnitt av The originals kommer ut, och efter oftast väldigt händelserika helger för min del passar lugna måndagar mig perfekt. 

Har försökt få upp min kabinväska sen igårkväll förresten, men kodlåset har gått sönder så fick inte tag på mina saker i väskan... Dyr väska är det med så sved när min värdmamma och jag bröt upp låset med en hammare nu ikväll haha. Som tur är går väskan fortfarande att användas utan kodlåset.. Hade jag varit i Sverige hade jag gått tillbaka till Clas Ohlson och klagat men nu är det som det är. Får nog kosta på mig en ny kabinväska innan resemånaden helt enkelt. Nu ska det sovas! 



1 kommentarer

Ida

04 Feb 2015 16:12

Halloj!!

Jag åker till USA 9e mars som au pair!! och jag undrar hur du gjorde med adapter?? jag tänkte ta med förlängningssladd men undrar om det ens går?? eftersom det bara får va 110V.. eller 110-240 eller hur det nu var.....går det liksom att ha hur många sladdar i samtidigt eller hur har du gjort? :)

Mvh Ida :D

Svar: Heej! Ååh va spännande, vilket äventyr du har framför dig! 😃 jag köpte både n adapter och en förlängningssladd. Har i två sladdar åt gången ungefär, tänker inte så mycket på det det har funkat hur som 😉 lycka till i USA sen!!! Kram
Kajsa Hedman

Kommentera

Publiceras ej