Äntligen fredag! Känns som det var igår som jag åkte till Boston? Nu en vecka sen alltså. Denna helg blir jag kvar i city ikväll och imorn på förmiddagen, men sen beger jag mig ut till min mammas bästavän och hennes familj i New Jersey från lördagen till söndagen! På söndagkväll åker jag tillbaka in till Manhattan för att träffa Gabbi över en middag är planen. 

Gymmet var stängt idag och det var -8 ute så kändes lite för kallt för att bege mig ut på en springrunda, så istället gick jag in på YouTube och hittade Fitness Blender videos med riktigt bra workouts! Körde tre stycken på raken så att kroppen var mör efteråt, riktigt roligt och bra träning! Tips när man inte orkar gå till gymmet eller om det inte är något bra Springväder utomhus! 



Efter träningen gjorde jag mina favoritpannkakor med endast en banan och två ägg mixade tillsammans. Toppat med bär och lite kokos! Mums. 


Annat tips är ju omeletterna jag gör. Då behövs det två ägg, spenatblad, fetaost, sharlottenlök, tomater och lite salt & peppar! Också riktigt gott och nyttigt efter ett träningspass. Det är dock godare än vad bilderna visar haha värdelösa bilder.. 



Nu väntar en Playdate för äldsta pojken och då kommer Carolina som är mitt värdbarns kompis babysitter hit. Vi är lika gamla och hon har varit aupair tidigare med men är kvar och jobbar som nanny nu!! Superskön tjej som är från Polen. Ikväll ska vi ned downtown på en barrunda för att inleda helgen! Hoppas ni får en kanon helg, hörs snart! 


4 kommentarer

ɑ n n i k ɑ

07 Feb 2015 16:02

Mums!

Emelie

07 Feb 2015 23:19

Hej! Gud vilket underbart liv du lever. Jag och min vän ska åka till new york över sportlovet och tänkte kanske dra ut lite men vi är under 21. Går det tror du? Har du något ställe som du kan rekommendera där de inte tar legitimation? Eller om du kan ge nr eller namnet på någon promoter där. Jättebra blogg!

Kramar Emelie.

Svar: Hej! Va kul att ni ska till New York! Absolut går det. Klär man sig snyggt och med klackar kommer man in nästan överallt ;) är man svensk är det en fördel med! De gillar svenska tjejer här haha. Men annars kontakta en dansk Promoter som heter Martin på +1 (404) 263-3096 se om han kan hjälpa er. Eller Hans på +1 (212) 729-4163 . Säg att ni är två snygga svenska tjejer så vill dem ha er vid sitt bord haha! ;) ha så kul! Kram
Kajsa Hedman

Emelie

10 Feb 2015 17:16

Tack så jättemycket för svar! :D
Haha hoppas att det går bra då!

Ha det bra de sista månaderna!

Kommentera

Publiceras ej