Har jobbat två av tre dagar hittills den här veckan och imorn väntar sista jobbheldagen innan jag tar helg! Trots att jag endast jobbat två dagar så har båda dagarna varit heldagarspass där jag varit hemma med en liten sjukling med, så känns som att det har varit en hel vecka med jobb ändå. Går och håller tummarna för att jag ska klara mig undan det min värdmamma och mitt yngsta värdbarn dragit på sig. Men eftersom jag spenderat väldigt mycket tid med dem när jag jobbat de två senaste dagarna skulle jag snarare bli förvånad om jag inte blir sjuk! Det återstår att se. Idag läste vi böcker, kollade på film och ritade istortsätt hela dagen!





Igår var det äldsta pojkens födelsedag och han fyllde 9 år. Han blev så himla glad över sina födelsedagspresenter som han fick av mig. Köpte även hans favorit cupcakes med till kvällen, så han var nöjd med sin födelsedag! <3

Favoritpresenten blev plånboken som ligger framför honom på bordet som har en hundradollarssedel som fodral, och så hade jag lagt i tre dollar i plånboken med! Så roligt när det blir lyckade presenter.


Igårkväll åkte jag över till upper west side och mötte upp Julia och hennes kompis från Gbg. Åt middag på ett av hennes favoritställen för att fira att hon klarat av sitt år som aupair och som en avskedsmiddag. Så igår blev det ännu ett farväl härborta.. Så himla trist, men nu är det inte många veckor kvar tills det är jag som är den som säger hejdå till alla här! 10 veckor kvar.


Imorn är det fredag och på kvällen ska jag träffa Carolina och hennes roommates på en tre rätters middag i downtown, och sen ska vi till någon bar efteråt! På lördag ska jag träffa Eva och söndagen bjuder på barnkalas som är för äldsta pojken. Hoppas ni får en bra helg ni med, hörs snart!

1 kommentarer

Linnea

21 Feb 2015 10:36

Hej Kajsa, ÄLSKAR DIN BLOGG!! Så bra!! Men jag ska till NYC i höst (oktober) och undrar om du skulle kunna göra ca 15 st Must see/must do? Vet att det är lite långsökt och långt kvar men det skulle verkligen hjälpa!!

Räkna gärna med att det är i oktober och höst.. Tack och kram!!

Svar: Heej! Va kul att du gillar bloggen och att du ska till New York i höst! :D absolut kan jag göra det. Kommer en Must do lista på bloggen om ett par dagar! :) kram
Kajsa Hedman

Kommentera

Publiceras ej