Det har varit hur underbart som helst att ha haft två dagar extra ledigt den här veckan, men tråkigt nog jobbar ju alla vännerna här dessa dagar ändå så har inte hänt något jättespännande. Bjöd över Mallan på lunch efter våra träningspass, sen var hon tvungen att jobba några timmar innan hon kom över på middag också! Supermysig torsdag och jag njöt av att ha lägenheten för mig själv. Idag tänkte jag ta en ordentlig sovmorgon men det är inte lätt i den här lägenheten då vi renoverar "mitt" badrum, så vaknade av borrande i väggen.. Var bara att kliva upp, slänga i sig lite frukost, kolla Big Brother avsnittet från igår och sen begav jag mig ut på en timmes joggingtur i Central Park. Central Park är perfekt att springa i eftersom det finns både nedförsbackar, uppförsbackar och massa andra träningsglada människor som springer samtidigt! Älskar det! En timme senare var jag heeelt färdig och nöjd över att femte träningspasset för veckan var gjort ;)

Ikväll kommer några vänner över på Tacos och Idolkväll, riktig fredagsmys! Imorgon tänkte jag faktiskt testa göra en ögonfransförlängning med Frida, sen ska vi besöka Vänner-caféet, svenska godisbutiken och shoppa lite innan det blir utgång på kvällen! Känner på mig att det här blir en bra helg ;) 

Ännu en favorit. Basilika pesto med mozzarella, och på sidan om soltorkade tomater! Bilden gör den inte rättvis, men oj så gott det är speciellt efter ett hårt träningspass! 

Och lite bilder på egot. Ha en toppen helg hörni! 



1 kommentarer

Daniella 🌙

27 Sep 2014 11:17

vad fin du är!!

Kommentera

Publiceras ej