Precis sett första avsnittet av Vampire Diaries season 6 och jäklars så bra och spännande det avsnittet var!! Vill bara se mer ju! Helt kär i den serien, ni som inte sett den måste bara se den.

Igår vart det träning på förmiddagen i vanlig ordning, sen jobb och på kvällen mötte jag upp Malin på ett starbucks i närheten för att få lite plugg gjort inför första kursen som jag tar över en helg i början av November. Supermysigt och kände mig som en riktig New Yorker! ;)



Började dagen med jobb idag, sen valde jag att ta det lugnt med höften så blev en långpromenad i Central park som dagens "träning". Gick högre upp i parken än vanligt och parken var verkligen supermysig ju högre upp man kom. Nu börjar hösten komma med och kan bara tänka mig hur vacker central park kommer vara om några veckor! 




Lunchade med Julia på west side innan det blev jobb tills tio ikväll. Tog igen ett Big Brother avsnitt och sen blev det Vampire Diaries. En riktigt bra torsdag. Imorgon är det fredag igen och ska bli riktigt skönt med helg! Morgondagen kommer bjuda på träning, jobb, middag ute och bio. Lördagen ska jag och Rebecca på någon oktoberfest på dagen. Ingen aning egentligen vad det är, får berätta om det när helgen är slut! ;) På söndag blir det fotbollsmatch i Central park där svenska kyrkan arrangerat en match mellan svenskar och norskar!! Ska bli så jäkla kul! Blir en bra helg det här ;)

Kommentera

Publiceras ej