Nu är det bara en vecka kvar tills jag får besök ifrån Sverige. Ett halvår, 6 månader, 26 veckor och 184 dagar har jag befunnit mig i USA på andra sidan Atlanten om Sverige. Under alla dessa dagar har det inte gått en dag utan att jag tänker på mina fina där hemma! Jag älskar nog mitt liv här så mycket just för att jag vet att det endast är för ett år och att det bara händer en gång i livet så det är bara att passa på att njuta. Det är ju det svåraste härborta, att vara utan sin familj och sina vänner så pass lång tid men jag har min hejarklack där hemma som väntar på mig! <3

Igår fick jag öppna det sjätte månadsbrevet och i det hade min moster skrivit jättefina peppande ord till mig! Verkligen ett tips till er blivande aupairer att skriva månadsbrev till er själva där ni peppar er själva och ber någon släkting eller vän skriva något fint med! Gör alltid den 14e varje månad lite extra spännande. 
 Halvårsdagen firade jag med en picknick i Central park med Mallan. Hittills har jag gått och räknat upp månaderna jag varit här, men igår började nedräkningen!








 Min värdmamma är så himla omtänksam och gullig så hon hade även köpt smink från FACE Stockholm till mig och en fin chokladask i halvårspresent, så snällt!!

1 kommentarer

Mormor

19 Oct 2014 16:19

Hej vännen, nu närmar det sig med stormsteg:) idag åker väskorna upp från förrådet. Hittar du till vårt hotell? Vi ses där när du slutat för dagen, längtar efter dig😀
Kram

Svar: Hej!! 😃 Jaa så himla roligt, längtar som bara den! Jo men det tror jag att jag gör, jag löser det iaf 😊 jaaa wiie!!!!😍 kram ❤️
Kajsa Hedman

Kommentera

Publiceras ej