Hösten har kommit till New York och löven i Central Park har börjat ändras till alla möjliga färger. Kan bara tänka mig hur vacker parken kommer att vara om några veckor när alla löven ändrat färg! Var så himla less på värmen och sommaren faktiskt och har aldrig längtat så mycket efter hösten som i år. Har dessutom hört att hösten är den bästa årstiden här i New York och magkänslan säger densamma. 

Har haft en helt perfekt helg verkligen. Middag på Serafina med Malin, Jonna, Karin och Frida i fredags innan vi gick på bio och såg premiären av Dracula. Supermysig fredag blev det. 
 I lördags åkte jag, Malin och Frida ned till Union Square för brunch på Five Napkins och shopping. Tog oss in på några halloween butiker med för att fundera ut vad vi ska klä ut oss till på Halloween!! Fick lite idéer ;) drog hemåt runt 6-tiden för att göra mig iordning inför kvällen, sen drog vi nedåt till Union Square igen för middag och drinkar på Fridays innan det blev en barrunda nere i East Village! Riktigt grym kväll blev det och en av barerna sålde svensk cider, vilken lycka! 

Det har varit en helt fantastisk söndag idag och har hängt mest i Central park idag tillsammans med Malin och Jonna. En så himla fin höstdag har det varit och man kan inte göra annat än att älska den här staden sånna här dagar. Brunch på west side och promenad i parken fick dagen bjuda på, sen blev det mys i sängen ikväll med fredagens idolavsnitt. En helt perfekt helg.










Imorgon jobbar jag heldag då barnen är lediga från skolan. Blir att jag tar dem till deras favoritrestaurang för lunch och sen bio efter det, blir nog en mysig dag ändå och på kvällen blir det antingen en springtur i Central park eller gymmet.

Nu säger jag godnatt New York, och godmorgon Sverige!


1 kommentarer

Liselott

13 Oct 2014 06:36

Vilka otroligt fina bilder😄 nu längtar vi som bara den. Har köpt walking skor så jag vill promenera i central park. Kram mamma❤️

Svar: Eller hur! Vackrare i verkligheten med 😍 jag med!! Inte långt kvar nu! 😁😁 va bra för det kommer bli en heeel del promenader! 😄 puss och kram❤️❤️
Kajsa Hedman

Kommentera

Publiceras ej