Haft en så himla grym helg. Började helgen med mysig middag och biokväll på Upper East med Malin och Frida. Var hemma strax efter ett tiden, fick sovmorgon och mötte upp Jonna och Frida för en brunch på ett diner i närheten. Därefter kom Mallan med och vi fyra tog oss ned till Macys på 34th street för shopping. 
 Framåt sjutiden så åkte vi hemåt allihop för att göra oss iordning inför lördagskvällen som bjöd på grymt barhäng med så himla goda frozen margaritas och därefter gick vi på en Collegefest på Columbia University. En himla rolig kväll! 

Imorse träffade jag Rebecca för en brunch på UES och sen promenerade vi ned till Svenska Kyrkan för att möta upp andra svenskar som var taggade på att spela fotbollsmatch och spöa norrmännen i fotboll! Tog oss ca 15 stycken svenskar uppåt till norra central park och mötte upp norrmännen och spelade fotbollsmatch mot dem. Vilken känsla att få vara tillbaka på fotbollsplanen igen, saknat det så mycket och funderar på att börja spela igen alltså så som jag älskar den sporten. 
 Efteråt blev det hemåt för min del för att jobba denna söndagskväll så helgen försvann förbi alldeles för snabbt! Skönt ändå med måndag imorgon, börjar veckan med en lång joggingtur i Central park, jag har det nog rätt bra jag ändå. 
















Kommentera

Publiceras ej