Hade skrivit ett jättelångt inlägg om veckan med massor av bilder, men det försvann och jag blev på dåligt humör... Galen blir jag när det händer!! Aja gör ett nytt försök.

10 dagar går alldeles för fort. Nu har alla mina fina åkt tillbaka till Sverige igen och jag lämnas kvar på Manhattan med blandade känslor. Jag saknar min familj och Elin o hennes familj redan för vi har haft det helt underbart tillsammans de här dagarna och det första halvåret var tomt utan dem. Jag är avis på att de får åka hem och träffa resten av min familj hemma i Sverige med, men samtidigt finns det inte på kartan att jag skulle lämna mitt liv här och världens bästa stad förtidigt. Jag älskar mitt liv här! Önskar att alla mina fina där hemma kunde bo här med så hade allt varit perfekt.

Mormor och Lasse var de första som kom på besök. De var här från torsdagen till söndagen förra veckan! Hur mysigt som helst att få träffa dem och strosa runt på New Yorks gator tillsammans med dem. På fredagen landade mamma, pappa, min bästavän Elin och hennes mamma Mia på JFK vid sju tiden på kvällen och jag hade planerat att överraska dem på flygplatsen. De trodde att jag skulle jobba sent på fredagen, men i själva verket stod jag vid utgången med en egengjord välkomstskylt när de klev ut ifrån dörrarna efter tullen på flygplatsen. Vilken lycka att få träffa dem igen efter ett halvår utan dem! <3 många kramar och tårar senare tog vi en taxi till Manhattan och deras hotell. Mamma, pappa, mormor och Lasse bodde på ett hotell som låg tio minuters gångväg ifrån mig och Mia och Elin hyrde en lägenhet tio gator ifrån mig med, helt perfekt! 
 Var så roligt att få visa dem mitt liv här och visa dem hur jag har det om dagarna, och såå skönt att få träffa några som känner en sen hemifrån.
 Har varit en intensiv vecka där jag spenderat varje ledig minut med mina fina och jobbat några timmar om dagen med. Har turistat massor och haft underbara tio dagar, låter bilderna tala för sig själva: 




























Kommentera

Publiceras ej