Den här veckan har verkligen flygit förbi, jag fick för mig att det bara var torsdag idag! Kan bero på att det inte riktigt känns som helg i helgen för att jag ska ta min första kurs i helgen och läsa mina första tre credits. Ska på helgkursen "Marketing and social media" tillsammans med Malin och Karin. Vi får göra det bästa utav helgen helt enkelt :) 

Igår åkte jag ned till Union Square runt 10 tiden för att gå till frisören. Kände att jag behövde lite förändring så vågade mig på lite kortare och gjorde slingor med, så himla nöjd!! 





På vägen dit så går artisten "Pink" framför mig och hoppar in i en taxi! Coolt ;) 


Börjar närma mig sju månader i staterna med, helt galet!! Om sex veckor får jag semester med, då har jag en flygbiljett bokad men mer om det senare! ;) får se om jag slänger in en uppdatering ifrån skolan i helgen. Ha en toppen helg hörni!!

Kommentera

Publiceras ej