Söndagkväll och helgen är redan över. Trodde att helgen skulle gå mycket långsammare eftersom jag varit på kurs hela helgen men helgen bara försvann. Såå himla skönt att jag har läst mina 6 credits nu och är klar med pluggandet härborta! Kan verkligen rekommendera er aupairer som bor i eller i närheten av New York att ta helgkurserna på Long Island University. Den här gången läste jag kursen: Enhancing your digital lifestyle där hela kursen gick ut på att vi skulle göra vår egen hemsida. Var faktiskt riktigt roligt! 


Hade sällskap av Ebba, som också är svensk aupair på Manhattan, på kursen i helgen! 



I fredagsmorse bestämde jag mig för att klara av milen, och jag gjorde det!! Sån himla skön känsla efteråt, riktigt bra start på helgen. Tänkte bege mig ut på en springrunda imorn med trots att det ska regna, gäller att ladda inför Thanksgiving som är på torsdag haha. Idag är det även bara fyra veckor kvar tills jag åker hem till Sverige över jul, gaaahhh!!!


Kommentera

Publiceras ej