Den där känslan man har efter att man har tränat önskar jag att man kunde spara på något sätt och plocka fram när man har som minst motivation till att träna, för jäklars så skönt det är efteråt! Central Park är som gjort för en som vill träna utomhus. Har ju sprungit nu minst tre gånger i veckan utomhus sen i augusti och är imponerad över hur bra kondition jag har nu! Idag sprang jag i 50 minuter och det blev 8km. Målet inom de närmsta veckorna är att klara milen på 50 minuter, och det tror jag att jag klarar av snart! Ska testa och se var jag ligger imorgon ;) 

Ikväll blir det jobb till 7-tiden sen ska jag och Julia gå på premiären av nya Hunger Games filmen!!! Håller tummarna för att den är lika bra som de andra två filmerna! 

Har förresten varit minusgrader här de senaste dagarna, har varit nere på 4-5 minusgrader men på söndag ska det bli 17-18 plusgrader!! Så himla lustigt väder härborta.. Jag föredrar att träna ute när det är nollgradigt av någon anledning ;) 

Tog bilden igår..

 Imorgon blir det en kort jobbdag och jag slutar redan vid 3pm. Då ska jag iväg på en andra helgkurs och läsa mina sista tre credits! Sist hade jag en mysig helg faktiskt så ingen ångest alla inför denna. :) skönt att ha det överstökat med!  

Men nu väntar jobb! 


1 kommentarer

Linnea

23 Nov 2014 15:32

Hej! Jag läser många aupair bloggar där ni alltid hänger med andra aupairer. Men hur lätt/svårt är det att skaffa vänner utanför aupair-kretsen?

Svar: Hej! Det blir lätt så att man umgås med andra aupairer för de förstår en bättre och är lika långt som en själv ifrån sina nära och kära hemma. Men det går att träffa andra med! :) ute på krogen, collegefester, svenska kyrkan ja det finns ställen! Är man social så löser det sig :) kram
Kajsa Hedman

Kommentera

Publiceras ej