Började fredagen med en sovmorgon till 9.30! Började jobba vid 12 idag och jobbar faktiskt fortfarande, men pojkarna sover så då är det mest att jag finns där om det skulle vara något, men ska exempelvis slå på ett avsnitt av Vampire Diaries nu medan jag jobbar så inget hårt jobb man har just nu! Fredagskvällen försvinner dock, men har hela lördagen och söndagen ledig, och längtar tills imorn när jag ska på Yankeesmatch med Eva! Matchen börjar klockan ett så vi ska mötas upp innan och åka tillsammans till arenan. Blir eventuellt en brunch innan det med. Efter det får vi se vad vi hittar på. 

Innan jobbet idag så skypade jag med familjen hemma och mina småkusiner var med också som är 1 år och 1,5 år! Så himla häftigt att de kan se mig på tv-skärmen när vi skypar och vinka tillbaka när jag vinkar. Gosungar!<3 saknar dem jättemycket, men när man skypar så känns det för stunden som att man är med dem där hemma!

Jag och de andra nannysarna hämtade hur som helst upp barnen ifrån klassen idag vid 12 och tog sen Crosstown bussen över till West Side där vi skulle hem till ett barn i mitt värdbarns klass som hade arrangerat ett avslutningskalas nu innan skolavslutningen på onsdag. Bjöds på mat, fint väder och lite trollerikonster för barnen i en fin park med en lekpark med. I huset som barnet + hans familj som anordnade kalaset och som parken som vi var i tillhör bor artisten Sting! Lite coolt ;) spanade för att se om jag såg honom men sån tur hade jag inte.. Men det säger en del om värdet på lägenheterna i den byggnaden!
Hämtade upp min äldsta sen och sen blev det vanliga fredagsrutiner, pizza & movienight för barnen och jag gjorde tacos till mig själv! yumm, tröttnar aldrig speciellt inte nu heller när jag äter det kanske en gång i månaden!

En lugn fredagskväll alltså. Blir några avsnitt av Vampire Diaries nu innan jag tänkte sova! 

 
Var värt en bild på det med!

Kommentera

Publiceras ej