Nu i slutet av maj och hela juni så är schemat verkligen fullspäckat. Pojkarna har väldigt mycket event i skolorna som jag kommer att ta med dem på! Idag var två event, imorse hade min äldsta pojke skolkonsert i en kyrka här på Upper East och i eftermiddags var jag och pojkarna på en skolfestival på gatan nedanför vårt hus där de hade stängt av hela bilgatan för att skolan anordnade ett event för att göra något roligt för barnen nu innan sommarlovet. Barnen fick hoppa i hoppborgar, göra ansiktsmålningar, rita/pyssla, lyssna på musik och äta mat tillsammans med andra barn. Det kommer att vara flera event nu de kommande veckorna i skolorna eftersom barnen snart tar sommarlov, så veckoschemat kommer att se helt annorlunda ut!
 
Hela juni är det något inbokat nästan varje dag, iaf varje helg! På lördag blir det en baseball-match där Yankees möter Minnesota, nästa helg ska jag på Broadwayshow och fira min födelsedag i förskott med värdfamiljen, sen den 10 juni fyller jag 21år, helgen därpå blir det garanterat utgång, sen åker jag till Oklahoma i 10 dagar och sen är min kusin här i New York i 3-4 veckor för att hälsa på sin pojkvän som är härifrån så då ska jag träffa henne med! Hela juli kommer jag vara i NYC och njuta av sommarschemat, i augusti åker jag till Connecticut en vecka och sen får jag min semester sista veckan i augusti och då ska jag till Miami och avsluta den veckan med en festival här i NYC! Kommer bli grymt! 
 
Idag efter jobbet mötte jag iaf upp Malin och Frida på en restaurang några avenyer bort. Åt middag, prata om allt möjligt och hade supertrevligt! Guldvärt att vi bor så nära varandra och kan få prata av oss efter jobbet under veckorna. Att onsdagen är över och att det är torsdag imorn med är helt galet, snart helg igen!!
 
Skolkonsert

Skolfestivalen






 

Kommentera

Publiceras ej