Då var den här helgen över! Näst nästa söndag sitter jag förmodligen och biter på naglarna inför morgondagens flygresa och början på mitt äventyr. Blev ännu mer verkligt idag att min resa nu är sjukt nära när jag pratade med min värdfamilj! De är så himla goa<3 Pratade mest med min värdmamma om allt mellan himmel och jord. Hon berättade bland annat vad vi ska hitta på när jag kommer till dem och frågade vad jag gillade för mat och mycket mer! Så himla trevlig och vi klickar verkligen hur bra som helst!! Pratade med min värdpappa en stund med som är lika trevlig han. Efter en stund in i samtalet springer två busiga gullungar in i bilden och studsar och är hur exalterade som helst och ska visa upp sina busiga sidor! Vilka sötnosar, dem var det full fart på kan jag säga kommer garanterat inte bli uttråkad när jag jobbar med dem haha. Ska bli så roligt att träffa dem allihopa, snaaaart så!! Min värdmamma ville även att jag skulle skicka bilder på mig och min familj och mina vänner så hon kan skriva ut dem fotona och sätta in dem i ramarna inne i mitt rum! Hur gulligt är inte det? Ska fixa det nu på en gång. Åååh vad jag längtar<3
 
Imorn påbörjar jag alltså min näst sista jobbvecka på skolan. Efter jobbet åker jag direkt till "Motormännens" huvudkontor inne i fridhemsplan och lämnar in pappret för det Internationella körkortet. Därefter ska jag hem till Alex för en riktig myskväll med henne, inte många sånna kvällar kvar nu!!<3 
 
 

Kommentera

Publiceras ej