Tog en riktig sovmorgon imorse, åt frukost och gick ut på en timmes powerwalk! Hann precis tillbaka till huset innan världens regnskur och åskväder kom. FaceTimeade med familjen hemma innan jag åkte iväg till en restaurang tillsammans med min värdmammas föräldrar, hennes bror, fru och barn och mina värdbarn. Jättetrevligt hade vi det sista kvällen här i Oklahoma! 
 
Imorgon ställs klockan på 8 för att packa det sista innan vi beger oss till flygplatsen runt 9.30 tiden. Vi mellanlandar först i Texas innan vi åker tillbaka till mitt älskade New York, ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen faktiskt trots att jag har haft en fantastisk vecka härborta! Får sammanfatta veckan imorgonkväll när jag är tillbaka i NYC, nu ska jag se på ett par avsnitt av One Tree Hill innan läggdags!
 
Inte mycket att kika på ute på promenaden imorse, skog!
 
Alla husen här i Oklahoma har basketkorgar ute på uppfarten, basket är deras absolut största sport här!
 
Försökte få bild på ösregnet...


Redo för New York igen!!


Kommentera

Publiceras ej