Efter tre timmars bilresa idag är vi nu i Oklahoma City och i huset min värdmamma växte upp i! Stort hus med pool, bubbelpool, spelrum ja allt. Här behöver man ha allt hemma för att kunna ha kul haha för allt annat ligger så långt ifrån! Här ska vi iaf spendera två nätter sen på söndag åker vi tillbaka till Manhattan. Jag har verkligen kommit min värdfamilj så mycket närmre under den här veckan och har varit häftigt att få se södra delen av USA med som inte alls är som New York. Fått träffa min värdmammas familj med som är helt fantastisk! En vecka jag var lite skeptisk till först visade sig bli riktigtriktigt lyckad. Oklahoma är ett ställe jag aldrig skulle ha besökt om det inte vore för att jag åkte med min värdfamilj.
 
Imorse gick jag, min värdmamma och min värdmammas mamma ut på en långpromenad runt i området vid deras Lake House. Gick bland annat förbi en Ranch där en väldigt speciell och kreativ man bor som äger jättemycket mark i området och har gjort en hel ranch till en utställning typ. Hänger upp dockor i träden, cyklar, skor, sätter citat lite överallt på träd och stenar.. Ja det var så konstigt som det låter! Tyvärr hade jag inte telefonen med mig så fick inga bilder på det.. Efter det tog jag pojkarna till poolen ett par timmar innan vi satte oss i bilen och åkte till Oklahoma City.
 
 
Från ena poolen till den andra! 
 
På kvällen kom min värdmammas bror, fru och två barn över med för att de alla skulle ta sitt årliga familjefoto! Min värdmamma ville så gärna ha en bild på alla oss och en bild på mig och pojkarna och tror bilderna kommer bli riktigt bra! De tar hit en fotograf varje år som tar bilderna. Sånna här tillfällen då vi umgås som en enda stor familj känner jag mig precis som hemma. Dem är så himla härliga!!
 
Mina små busfrön! <3

Världens bästa värdfamilj! <3
 
 
Nu håller jag tummarna för att det inte blir några jordbävningar eller tornados medan jag är här. Eftersom det varit tre stycken denna vecka så är jag lite halvskraj måste jag erkänna haha! Imorgon är det iaf sista dagen här i Oklahoma och jag hoppas på fint väder så att jag kan hänga vid poolen hela dagen, det får visa sig!

Kommentera

Publiceras ej