Ännu en helg förbi och har haft en så himla bra helg! Helgerna går snabbt men man hinner med så mycket under helgerna så känns som att man varit ledig längre än bara en helg. Igår började jag lördagen med att bege mig nedåt på Manhattan och gick till frisören. Blev så himla nöjd med håret så var värt varenda dollar! Hört många som gått till andra frisörsalonger härborta och tagit ett billigt ställe och blivit gula i håret när de slingat det.. Mitt blev perfekt så dit ska jag gå nästa gång igen!! Mötte upp Eva och Therese efteråt. Vid tre drog vi till Lavo på brunchen. Festade från 3 till 6 sen drog vi och käkade efteråt och drog till en bar på Bleecker street efter det och hade en supertrevlig kväll!

Påväg till frisörsalongen

Glad men med nedspilld tröja haha nackdelen med att ha ljusare färger på sig när man festar..


 

Vid middagen sen så satt vi på en uteservering vid Union Square. Jag spanar på alla människor som går förbi och fick syn på Julia Stiles gåendes förbi oss, lite ballt!

Bar med live-musik!


Idag träffade jag Therese för brunch på Five Napkins och åt deras underbara american pancakes. Promenerade ned till SoHo och shoppade lite. Blev en långpromenad upp till Times' square efteråt och thaimat på restaurangen Breeze! Har gått så himla mycket idag att mina fötter värker som bara den.

Blev detta till brunch vid ett tiden idag. Det är minst lika gott som det ser ut också!! 

Shopping i SoHo







Kommentera

Publiceras ej