Har funderat lite snabbt nu över de grejer jag vill göra under mitt år i USA och dessa grejer är de jag kommer på just nu. Listan kommer att fyllas på såsmåningom med! Efter ett tag i USA kommer jag att bocka av vilka jag grejer jag har hunnit med att göra med! 
 
The Bucket List:
 
☆ Shoppa i New York City
☆ Träna i Central Park
☆ Picknick i Central Park
☆ Åka gul taxi i NYC
☆ Gå på en New York Rangers match
☆ Gå på College i New York
☆ Fira min 21 årsdag i USA
☆ Gå på ett college party
☆ Se en amerikansk fotbollsmatch
☆ Gå på en amerikansk dejt
☆ Åka till Miami, Florida
☆ Åka till Los Angeles, San Fransisco & Orange County i Kalifornien
☆ Åka till Las Vegas
☆ Åka till Boston
☆ Se Grand Canyon
☆ Fira nyår i NYC
☆ Åka på en roadtrip
☆ Se/träffa en kändis
☆ Fira jul i New York
☆ Få vänner för livet
☆ Bli grym på engelska
☆ Fira amerikanska högtider, Thanksgiving, 4th of July, Halloween osv.
 
Att vara en grym au pair och göra min värdfamilj 100% nöjd är en självklarhet och därför inget jag har med på listan att göra för detta ska göras under hela året och börjar redan från dag ett! Att bli barnens bästavän är även det en självklarhet! 
 Listan kommer att fyllas på mer och mer och jag ska fanimej minst få allt detta gjort under mitt år i USA! ;)
 

Kommentera

Publiceras ej