En artist som jag har fastnat för helt är "Daughtry". Inte nog med att han sjunger sjukt jävla bra, utan han är sinnes snygg också!! En riktig favorit just nu och spelar igenom låtarna om och om igen, Kajsa-musik helt klart ;) 
 
Drog och mötte upp Rebbe efter jobbet och gymmade, tog sen en promenad på ca 30 min hem därifrån. Riktigt skönt! Ska passa på att utnyttja sats-kortet litegrann nu iaf när jag har tid innan jag ska säga upp kortet.. Säger nog upp det om två veckor kanske, får fortsätta gymma då i en månad iallafall! Måste kolla med min värdfamiljs nuvarande aupair hur hon har gjort med träningen, om hon skaffat gymkort på ett större gym eller använt gymmet som finns i huset jag ska bo i, eller om hon inte gjort något utav det ;) Annars är promenader och joggingturer i Central Park något jag lätt kommer göra minst ett par gånger i veckan iaf när det är lite varmare!
 
Har skrivit kontrakt nu till den 11 april på jobbet. Så jobbar på Husbygårdsskolan ända fram tills jag åker ;) perfekt så att jag hinner spara ännu mer pengar! Har jobbat på mitt jobb nu sen augusti 2012 så kommer kännas konstigt att lämna alla underbara arbetskollegor (speciellt min pärla och fru Alex) och lämna en arbetsplats man verkligen trivs på! Men konstigt nog känns allt så jävla rätt ändå och jag vet att jag gör rätt, april får gärna komma snabbare! Det kommer ni att få höra från mig ända fram tills jag åker kan jag säga.. ;) 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej