Har läst igenom frågorna och ska bli jättekul att svara på dem! Tänkte svara på alla frågor imorgon :)

Hur som helst, bara en vecka kvar till julafton idag och endast tre dagar kvar tills jag beger mig till JFK och åker tillbaka till Sverige för att få fira jul med mina fina. Kunde verkligen inte få en bättre julklapp än en biljett hem till Sverige över jul!! Har därför gått bananas med julklapparna till värdfamiljen som tack och eftersom jag inte kommer fira jul med dem. Vi kommer ha en mini-julafton på lördag förmiddag innan jag åker till flygplatsen så får jag ge dem presenterna.



 Idag iaf så började jag dagen med en halvtimmes jobb. Strax innan nio mötte jag upp min värdmamma för att gå tillsammans till mitt äldsta värdbarns julkonsert. 
 Blev en springrunda efter det och sen väntade mer jobb på eftermiddagen. 
 I central park idag mötte jag även en kändis som varit med i massor av filmer, men kan fan inte komma på i vilka eller vad hon heter!!! Så frustrerade... Men ballt vare iaf ;)

Konserten 



Imorgon ser dagen nästan likadan ut bortsett från julkonserten, men på kvällen ska jag gå ut och käka middag med Gabbi! Sen är det bara fredagen kvar och sen tar jag semester, skönt.

Julia tipsade mig här om dagen om lite nyttigare pannkakor som man kan käka efter ett träningspass, sååå himla goda!

Bara en banan, två ägg, keso och hallon /blåbär på! Man mosar bara bananen (jag använder en mixer) häller i det i en bunke tillsammans med två ägg och sen steker man dem precis som vanliga pannkakor och toppar med keso och bär.. Såå gott!



Har förövrigt fastnat för Game of thrones nu, sjukt bra och spännande serie. Och med det sagt säger jag godnatt! 



1 kommentarer

Rocka

18 Dec 2014 13:03

GoT är bäst!! Jag har alla böcker på Engelska om du vill läsa..? Böckerna är ännu bättre! :)

Kommentera

Publiceras ej