Avskedsmiddagen igår med världens underbaraste vänner kunde inte ha blivit bättre. Började redan fixa för kvällen vid 12-tiden på dagen när jag åkte till centrum för att handla inför middagen och handlade även lösgodiset till mina värdbarns påskägg och lite svenskt godis till Training school som man ha att bjuda på en av kvällarna till de andra aupairerna som är ifrån andra länder! 
 Tjejerna kom vid 18-tiden och efter middagen, massa skratt och presentöppning så tog vi taxi in till Kungsträdgården och fortsatte kvällen på Fridays! Sen kom avskeden och tårarna spruta på mig.. Jobbigt att lämna världens finaste vänner i 13 månader, det gör ont i hjärtat när jag tänker på det, men förhoppningsvis kommer några av dem och hälsar på annars får jag terra dem på facetime och skype för att höra allt skvaller! <3  
Love uu underbara ni ♥
 
Det här armbandet kommer jag att bära så mycket jag bara kan! <3
 
Nedpackat nu i handbagaget! Hur fina<3
 
JAG ÅKER IMORGOOOOON!!!!!!
 
 

3 kommentarer

Sofia

13 Apr 2014 13:32

Vilket snyggt armband! Har ett likadant som jämt sitter på. Hoppas du får en fin tid i USA :)

Svar: Tack så mycket!! Ja jag älskar armbandet, kommer använda det så att jag har vännerna med mig därborta med! :)
Kajsa Hedman

Henrietta

13 Apr 2014 13:45

åh vad kul! hoppas det blir riktigt kul i USA nu!

Svar: Tack så mycket! :D
Kajsa Hedman

Emma

13 Apr 2014 17:20

Åhhh, du åker imorgon! Stort lycka till med flygresan och hoppas du får ett roligt år i NYC och USA! :)

Svar: Jaa äntligen!! Tack så mycket!! :D
Kajsa Hedman

Kommentera

Publiceras ej