Att kunna säga att jag åker i övermorgon är helt galet. Jag har vaknat två dagar i rad nu och varit extra nervös nu när det verkligen är nära. Är i stort sätt klar med packningen, lite av kläderna som används idag och ikväll kommer jag att tvätta imorgon och sen lägga ned, sen är det inslagning av sista presenten sen är jag helt klar!! Testade att väga väskorna idag med och den stora väskan låg på 22 kg, maxvikten är ju 23 kg så får fördela om lite för att slippa betala för övervikt. La i de flesta av presenterna faktiskt i kabinväskan, för det första för att få bort lite vikt ifrån stora väskan men också för att jag hade mer plats där trots att jag har ca 3-4 ombyten ändå inför Training School!
 
Eftersom jag fick 170 $ av mina kollegor igår och 50 $ av mina släktningar förra helgen så behöver jag inte gå och växla pengar inför första veckan i New York, skönt. Det som står på "Att göra listan" idag är att handla inför min avskedsmiddag ikväll med mina pinglor men också köpa lösgodis till påskäggen till pojkarna och en marabou att bjuda på på Training School. Har även bestämt kläder att åka i och det blir svarta tights med en längre tröja/kofta med mina nya vita skor, klär mig framförallt bekvämt när man ska flyga i många timmar! Som sagt så går flyget 07.35 från Arlanda och vi kommer först mellanlanda i London innan vi sitter på flyget mot mitt nya hem New York. Som jag har längtat efter den här dagen och om två dagar är den här. 13 månader i USA börjar på måndag och jag är taggad till tusen för att göra det här till mitt livs bästa resa! 
 
Ikväll blir det avskedsmiddag med tjejerna och jag fasar för att det lär bli en hel del tårar ikväll men ska njuta som bara den av mina finas sällskap! Vi ses ju snart igen :)
 
Fortfarande rörigt i rummet, imorn när jag fixar det sista ser det förhoppningsvis någorlunda bättre ut iaf!
 

Kommentera

Publiceras ej