Känns som om det var nyligen jag satt framför datorn och skickade iväg ansökningarna till STS alpresor och Cultural care, nu sitter jag här som färdigutbildad reseledare och med 109 dagar kvar till flytten till New York. Julen är även den förbi och snart är vi inne på år 2014 som jag har en känsla av att det kan bli ett jävligt bra år!
 
Jag kom hem från utbildningen i söndags nöjd med utbildningen men hur utmattad som helst. Har sovit 13 timmar varje natt sen dess och känner att jag fortfarande inte är helt utvilad, det tar på krafterna att sova 3-4 timmar per natt i 10 dagar med fullspäckat schema 18 timmar per dygn ungefär. Men det var bara att haka på i julstressen när man kom hem och fixa med julklappar och allt inför julafton. Julafton spenderades såklart med familjen, först hemma hos mormor med släkten från mammas sida sen på kvällen åkte vi till farmor och träffade släkten på pappas sida. Blev en riktigt lyckad julafton med andra ord! Med tanke på att jag kommer fira nästa jul i New York så är jag glad över att jag fick fira med båda sidorna den här julen. Jag blev riktigt nöjd med mina julklappar och eftersom jag snart ska iväg var många julklappar tänkta kring det. Fick New York böcker att plugga på, en ny resväska och pengar till en ny dator! Perfekt!
 
Känns precis som att det är söndag idag och att det är måndag imorn eftersom jag ska jobba. Skönt att det faktiskt är fredag och att det blir helg på en gång istället! Sen får vi se vad helgen har att bjuda på, just nu har jag inga spikade planer men det brukar snabbt ändras!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej